Prisen varierer med hvor langt du skal reise, om du er student, barn, militær eller honnør - og om du skal reise med hurtigbåt, buss eller ferge. Du finner prisoversikten der du kjøper din billett.
Ta kontakt med Sentrumsterminalen på telefon +47 994 73 999 eller på e-post sentrumsterminalen@boreal.no. Da vil du få sperret kortet, og pengene refundert dersom du hadde en verdi på det.
Ved påfylling av kort, vises ikke saldo før kortet er brukt på en billettmaskin. Når kortet er brukt, overføres beløpet til kortet. Det tar omtrent en time fra innbetaling i nettbutikken, til beløpet kan skrives til kortet.
Det kan skje ting som gjør at reisen ikke går som planlagt, som fulle busser eller vær som resulterer i kanselleringer. Hvis dette skjer, vil vi hjelpe deg med å komme dit du skal på andre måter. Dette kan være ved hjelp av tog, taxi, eller kilometergodtgjørelse dersom du bruker egen bil. Du vil også få pengene tilbake for billettene. Det er forskjellige regler for reisegarantien på hurtigbåt og for reisegarantien på buss.
Vi vil alltid forbedre oss, og vil også vite hva vi gjør som funker bra for deg som reisende. Hvis du har konstruktiv kritikk eller ros, vil vi gjerne høre fra deg. Du kan også melde inn avvik som du ønsker at vi skal ta videre med operatør på buss eller båt. Dette kan være ting som at stoppknappen på en buss ikke fungerer, eller hvis du har hatt en dårlig opplevelse. Ris, ros og avvik kan du sende inn til oss gjennom vårt kontaktskjema.
Vi ønsker å være synlig og tilgjengelig for våre reisende, og du kan også ta kontakt med oss på våre sosiale kanaler. Saker som trenger saksbehandling må meldes inn gjennom kontaktskjemaet. På Facebook får du praktisk informasjon om det som skjer i buss-, hurtigbåt- og fergeverdenen, og på Instagram får du reiseinspirasjon.