Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker du å gi oss en tilbakemelding?

 

Ofte stilte spørsmål→

Her er en oversikt med ofte stilte spørsmål og svar

Reiseplanlegger→

Har du for spørsmål om rutetider? Her finner du detaljert informasjon om din reise.

Refusjon→

Hvilke rettigheter har jeg når det kommer til refusjon?

Kontaktskjema→

Fortsatt ikke funnet den informasjonen som du leter etter? Bruk vårt kontaktskjema.

Hittegods→

Har du glemt eller mistet noe på bussen eller båten?

Personvern

Les om dine rettigheter og hvordan vi behandler dine personopplysninger.

 
Kundesenter i Sjøgata 3

Kundesenter

Åpningstider:
Mandag – fredag: Kl. 08.00 – 18.00 (telefon betjent kl. 08.00 - 17.30)
Lørdager: Kl. 10.00 – 18.00 (telefon betjent kl. 10.00 - 17.30)
Søndager: Kl. 16.00 – 19.00

På helligdager gjelder egne åpningstider.

Besøksadresse:
Sjøgata 3, 8006 Bodø

Se ofte stilte spørsmål, før du tar kontakt med oss. Der finner du svar på de fleste spørsmål. Vi har begrenset bemanning til å besvare telefonhenvendelser.

Telefon: 910 09 600 (NB: Ikke ruteinformasjon, ruteinformasjon finnes her; Reiseplanlegger)
E-post: reisnordland@nfk.no

OBS: Hvis henvendelsen gjelder reisegaranti, refusjoner eller lignende så må Kontaktskjema - Reis Nordland benyttes.