Kundesenterets åpningstider

 

Sentrumsterminalen er Reis Nordland sitt kundesenter, og holder til ved hurtigbåtkaia i Bodø.

 

Finner du ikke svaret på det du lurer på? Slik kontakter du oss i påska.

Sentrumsterminalen i Bodø svarer på spørsmål om buss, hurtigbåt og ferge i hele Nordland, både skriftlig, over disk og på telefon.

Påskens åpningstider

Mange lurer på de samme tingene, og vi har derfor laget en oversikt med ofte stilte spørsmål. Hvis du ikke finner svaret på det du lurer på i denne oversikten, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter.

Under ser du når vi har åpent i påska 2023:

Skjærtorsdag (6. april): Klokken 16.00 - 19.00

Langfredag (7. april): Stengt

Påskeaften (8. april): Klokken 10.00 - 18.00

Første påskedag (9. april): Stengt

Andre påskedag (10. april): Klokken 16.00 - 19.00

Behovsanløp

Hvis du skal bestille henting med hurtigbåt, ring 910 09 600 innenfor åpningstidene, eller send en e-post til behovsanlop@nfk.no.

Kontaktinformasjon

Kundesenterets besøksadresse er Sjøgata 3, 6006 Bodø.

Her kan du kjøpe både buss- og hurtigbåtbilletter med både kontanter og bankkort, i tillegg til å få svar på dine spørsmål.

Skjema: Hvis henvendelsen gjelder reisegaranti eller refusjon, må du fylle ut vårt kontaktskjema.

E-post: Du kan også kontakte oss på e-post reisnordland@nfk.no, eller på behovsanlop@nfk.no for bestilling av behovsanløp.

Telefon: Ring 910 09 600 hvis henvendelsen ikke kan tas skriftlig.

Sentrumsterminalen holder til i Sjøgata 3 i Bodø, ved hurtigbåtkaia.

Vær oppmerksom på at det kan være vanskeligere å komme gjennom på telefon når det er ekstra travelt, som blant annet like før hurtigbåter anløper Bodø. Prøv derfor igjen om en stund hvis du ikke får svar.

Ruteinformasjon i påska

Reiseplanleggeren på forsiden av reisnordland.no og appen Reis er alltid oppdatert med når både buss, hurtigbåt og ferge går på helligdager.

Hvis du ønsker hele oversikten, kan du se en komplett oversikt over bussruter for påska her.

Hittegods

Har du glemt noe på bussen eller båten? Da må du ta kontakt direkte med fartøyet eller busselskapet, som tar vare på alt hittegods.

Hurtigbåt og ferge: Kontaktinformasjon for fartøyene finner du på rutetabellen. Du kan også kontakte Sentrumsterminalen på telefonnummeret over, eller på e-post sentrumsterminalen@boreal.no for å få fartøyets telefonnummer.

Buss: Du finner kontaktinformasjon for gjenglemte ting på buss i vår oversikt.

Sosiale medier

Reis Nordland er på Facebook og Instagram, og vi oppdaterer kanalene hver uke med nyttig informasjon.

Tagg oss gjerne på Instagram hvis du reiser med buss, hurtigbåt eller ferge i påska. Kanskje vi deler ditt bilde eller din video?