Til forside - reisnordland.no

Søknad om refusjon av kostnader

Fyll ut skjemaet så nøyaktig som mulig.

Last gjerne opp scannet versjon av kvitteringer for f.eks. drosje når det søkes om refusjon. Det er også mulig å ta et bilde av kvitteringer og legge dette ved reisegarantisøknaden.

Dersom du ikke er tilfreds med behandlingen av din reisegaranti kan du innen 4 uker etter innsending av reisegarantisøknaden sende en klage til Transportklagenemnda. Informasjon om nemnda og klagebehandlingen finner du/dere på nemndas nettsider.

Begrunnelse for refusjon: *

Bussen kom ikke til holdeplassen.
Bussen gikk for tidlig.
Bussen stoppet ikke.
min.

Kvittering for utlegg (Må legges ved)*

Klikk Bla gjennom for å finne vedlegg/dokumenter på din datamaskin.


Generell info

Jeg bekrefter at jeg har lest og godkjent personvernerklæringen

Nettside og CMS: Digitalt Byrå